So-net無料ブログ作成
検索選択

This Life Don't last Forever [Invincible-2005]

73 ThisLifeDontForever April 10, 2011.jpg

This life don't last forever (hold my hand)
この人生は永遠には続かない
So tell me what we're waiting for? (hold my hand)
そう、僕たち何を待ち続けているんだろう
Better off being together (hold my hand)
僕たち一緒にいた方かいいに決まってる
Being miserable alone (hold my hand)
ひとりで惨めでいるより

'cause I've been there before and you've been there before,
だって僕は前にもそこにいたし、君も前にもそこにいたよね。
But together we can be alright (alright, yeah)
でも、一緒になれたらならそれでいいんだ
'cause when it gets dark and when it gets cold
だって暗くなって寒くなってきても
we hold each other 'til we see the sunlight.
僕たち手をとりあって、そして日の光を見れるでしょ

So if you just hold my hand,
だからほら、僕の手をとってみて
Baby, I promise that I'll do all I can
約束するよ、できることはやるって
Things will go better if you just hold my hand
君がぼくの手をにぎるだけで、全てはうまくいく
Nothing can come between us if you just hold, hold my, hold, hold my, hold my hand, hold my hand.
僕ら二人の間にはジャマするものなんてなんにもないんだ。
ほら、手をとって
ホールドマイハンド ホールドマイハンド

nice!(0)  コメント(0) 

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。